tirsdag 1. mai 2012

Hurra for meg! ;)

..26 år! Er jeg virkelig SÅ gammel? Puh, så skal jeg jammen meg se å bli voksen snart! Bare om litt ;)


Bursdags"barnet" med nye suuuper slim (..nei, det blir ikke spagaten i dag) jeans fra h & m og en ny velourjakke fra b-young. Jeansene var en liten "gave" til meg selv og jakken kjøpte jeg med bursdagspengene jeg fikk av tanten min i går. Viktig å opprettgholde bursdagsprinsessefaktoren selv om man er blitt langt over tjue B-) 

Håper solen skinner hos deg!

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Tillykke! Hvor er du bare fin :-)

Solen har skinnet hele dagen, skønt skønt - håber også den skinner i morgen hvor det er min fødselsdag!

Linda sa...

Tusen takk! :) Sol ute, sol inne, håper den skinner hos deg på dagen din i morgen!

Linda Christine sa...

Hei søte deg! Såå fiin du er! Mega flotte sko, for å ikke å snakke om beina dine ;) Pena!
knus