fredag 13. april 2012

Hjemmefredag :)

Hjemme i joggebuksa, herlig! :) Samboeren har vært hjemme siden påske, men da jeg omtrent har bodd i stallen i det siste, har det ikke akkurat blitt mye kjærstetid. Det var derfor på tide å henge på plass salene i salrommet og tilbringe helga hjemme i Nittedal :) Jeg har hatt planer om å handle litt nytt til den nye hesten, men har samtidig tenkt på å roe ned hesteutstyrshoppinga litteranne (...hmf..). Kjæresten syns tydeligvis litt synd på meg da jeg bestemte meg for å stå over turen til Hööks i dag og sa han ville betale for litt nytt til Knekten! :-D Jippija, jeg har vel verdens beste kjæreste?? 


Se hva jeg fant med prislappen på nederst i en kjøkkenskuff? Billig shopping i egen skuff.

Jammen ble det en liten tur innom favorittbutikken :)
Den nye hesten har jo også en ønskeliste! ..Selv om alt nødvendig utstyr fulgte med...

Ingen kommentarer: