onsdag 1. februar 2012

Veskepynten alle burde ha..

Bildet er lånt fra http://www.ilasecurity.com/uk/our-products/ila-dusk/

Jaja, så er jeg kanskje ikke den første til å gå hjem mutters alene i natten iført høye heler og miniskjørt. Jeg planlegger som regel alltid hvordan jeg skal komme meg hjem før jeg tar turen på byen, slik at jeg unngår akkurat dette. Det kan være å sove over hos en venninne, bli hentet eller ta følge med noen som skal samme vei. Uansett, man er ikke alltid i selskap med andre, og selv om noen kaller en overfallsalarm en "falsk trygghet", er den slettes ikke dum å eie allikevel. Det skal riktignok sies at den ikke kan gjøre nytten sin om den ligger oppe i vesken, men fest den utenpå eller ha den i hånden - altså, innenfor rekkevidde. Jeg syns aldeles ikke vi jenter skal være redde for å ferdes alene, men syns allikevel vi kan ta noen enkle forhåndsregler og en av de er nettopp å skaffe seg en slik - og å faktisk ha den med! Denne fikk jeg kjøpt på Elkjøp til en billig penge. God bytur neste helg! :)

4 kommentarer:

(eddas) sa...

Hei:)
ja en slik bør en jammen meg ha,takk for tips:)og den bananen med smeltet sjokolade i ,så jo kjempego ut...og ganske sunn...den skal prøves:)
ha en fin kveld

Linda sa...

Takk, i lige måde! :) Bananen er en sikker vinner!

Guro sa...

Dette er noe annet enn kjøkkenkniven ved siden av senga.

Linda sa...

Hehe, en noe mer sofistikert variant denne her ;-)