tirsdag 27. september 2011

Mormor-ringen


Som dere sikkert vet, eeelsker jeg smykker, og spesielt gullringer! Jeg kan simpelthen aldri få for mange, men med fare for å se ut som en 40 år gammel dame med alle sine gullringer, bruker jeg bare noen av de om gangen. Heldigvis. Når jeg var i stallen sist uke glemte jeg ringene mine, nettopp de som jeg bruker hver dag; allianseringen fra kjæresten og to andre klassiske ringer som passer til stort sett det meste. Siden jeg føler meg en smule naken uten ringer på begynte jeg å lete i smykkeskuffen for å se om det var noen andre jeg kunne ta på,  - og hvor ble jeg bare glad! Ringen jeg har arvet fra mormor lå pent i boksen sin :-) En perfekt anledning til å bruke den igjen. Takk mormor!

3 kommentarer:

Arnþrúður sa...

Wow den er smuk!

Siv sa...

Så fin da!! det er jo såå morro å kunne bruke smykker som har en historie bak seg fra flere generasjoner :)

Linda sa...

Jeg er veldig glad i den ringen :-) Må nok bli flinkere til å bruke den litt mer!