torsdag 23. juni 2011

Ut på tur, aldri sur :)

Knerten
Som dere sikkert har skjønt går det mye i hest om dagen. Jeg har alltid vært en skikkelig hestejente, og hadde en herlig varmblodshest, Tubeless, i maange år - helt frem til jeg skulle begynne å studere, da jeg desverre ble nødt til å selge han. De siste årene har det naturligvis stort sett gått mest i trompet, men i ferier har jeg benyttet sjansen til å døyve hesteabstinensen. Jeg har alltid tenkt at jeg nok skulle skaffe meg en hest igjen da jeg var ferdig med studiene, men nå passer det jo i alle fall ikke. Heldigvis er jeg så heldig at jeg kan få låne hester fra en stall i nærområdet, så da blir det mye hest allikevel, selv om trompeten selvfølgelig må holdes varm ;) Nå som det er ferie, er det absolutt mulig å kombinere! I dag blir det først øvings, og så en ridetur eller kanskje to. God torsdag til dere :)

1 kommentar:

Det Stormske Køkken sa...

Hej du :)

Altså, jeg fatter óverhovedet ikke svensk, men din sikkerhedsvest ser super fin ud og ikke for lang. Hvilket mærke er den?
Nu kender jeg intet til svensk, så ved ikke engang om du fortsår det her jeg skriver ;) He he