søndag 12. juni 2011

Bokser, bokser, bokser..

De Små Ting skal også bo et sted, og da gjerne i bokser. Jeg elsker bokser. Jeg har en boks til det meste, det være seg; bomull, krydder, smykker, sukker, Q-tips, godis, rot, te, potpurri.. Og så videre, og så videre. Favorittboksen kjøpte jeg på et loppemarked for 5-6 år siden, og er med årenes løp blitt litt rustet og litt "slarkete", noe som selvfølgelig er mest sjarmerende. Allikevel ble jeg hoppende glad da jeg kom over AKKURAT den samme boksen på en disk da jeg skulle kjøpe noe å spise her forleden. Og det var ikke bare en boks, det var mange! - Med karameller i. Jeg kunne SELVFØLGELIG ikke dy meg, jeg måtte bare spørre om det var mulig å kjøpe én, selv om de i utgangspunktet ikke var til salgs. Jeg fortalte den sjarmerende historien om loppemarkedboksen, og gjett hva!! - Jeg FIKK en boks :) Lykke, lykke. 


                                                                    Lykken er en boks, til De Små Ting

2 kommentarer:

Arnþrúður sa...

Jeg savner vores lille ture i byen!

Linda sa...

I lige måde, søde.. <3