fredag 6. mai 2011

"I´m your tamagotchi.."

Littlest Pet Shop Digital Care For Me Pets kr 29,- (fullpris 249,-)

Jeg fikk aldri noe datadyr når jeg var liten. Jeg hadde jo tross alt min egen hest. Men i dag, når jeg lette etter en gave til min lillebror, kom jeg over disse datadyrene fra Littlest Pet Shop. - OG GJETT om jeg også kjøpte ett til meg selv! Jadda.. Så i aften har jeg sett på TV, spist m&ms og lekt med min nye kamerat. Ja, jeg fylte femogtyve i søndags. Det skal forøvrig også sies at jeg måtte ringe min lillebror for å få hjelp til å finne ut av hvordan den i det hele tatt fungerer!! 6 + står det på pakken. Hva enn det betyr.. Nå er jeg helt utslitt, om mitt datadyr er både mett og trøtt. God natt!

3 kommentarer:

Arnþrúður sa...

Hvem skal babysitte i aften ;)

Linda sa...

Batteriet er flatt.. Jeg tror den ble overstimulert.

Unknown sa...

Hehe.. Linda da!! sånn hadde jeg engang oxo, man blir hekta :P