søndag 8. mai 2011

Fødselsdagsgaver!


Så var fødselsdagsfeiringen vel overstått, og jeg er fortsatt litt småsvimmel. Det ble drinks, kanapéer, rødvin, flere drinks, kage (Elses fantastiske gulerodskage, oppskrift kommer), irish cofee, drrrrrrinks, chips og masser av champagne.. Sikke en aften! Mine skjønner venninner hadde med fantastiske gaver til den gamle, og masser av godt humør! :) Jeg fikk en Jamie Oliver kokebok, øreringer, en melkeskummer fra Bodum og en helt eventyrlig kurv med mine mange favoritter, - og som dere kan se ovenfor; Det HELE i rosa <3 Er den ikke fantastisk? Og ikke nok med det, jeg fikk den også på mail, ferdig redigert, og klar for bloggen. Så skulle jeg være fri for å fotografere, og kunne bare nyyyyyyte. Jeg klarte aftenen kun med en runde tårer, som jeg simpelthen ikke kunne holde tilbake når jeg leste mine fødselsdagskort. Heldig er jeg. Verdens beste venninner..

3 kommentarer:

Arnþrúður sa...

Tak igen for sidst. Hvor var det bare sjovt! Vi bliver snart kendte på barene i Århus.

Sólborg sa...

Ja det var mega sjovt!
Tak for en vidunderlig aften! :) knus

Unknown sa...

Så søte jenter da :) nydelig kurv!!