fredag 8. april 2011

En Shopoholikers bekjennelser..

Fredagshygge med Anni, og jeg kom hjem med disse kuppene! God weekend :)

Kjole fra Vila Clothes kr 50,- hos Vila Outlet

 Ballerinaer og smykke fra Pieces; sko kr 25,- (fullpris 360,-!!)
og smykke kr 10,-

Nydelige bokser i fra genbrugsen kr 2,50 pr stk


"Min mann sier han forlater meg, hvis jeg fortsetter med å shoppe. 
Nei, som jeg vil savne ham."
                                                                                                                                    Ukjent

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nei og nei!! såååå mye fint du har finni for en billig penge :)
Nydelig kjole!!!

Digg det ordtaket du hadde der :P

Arnþrúður sa...

Oh, jeg ville gerne have været med! Kul kjol!

Det blviver lange uger uden jer.

Anja sa...

Prinsessen på erten, du søss! Har du virkelig plass til alt dette i leiligheten? hehe -shopaholic-